Medlemsskab

Bliv Medlem! Bliv medlem af Københavns Frisbee Klub. Alle er velkommen. Vi har både nybegyndere, hyggespillere og elitespillere. Det koster kun 350 kr. om året. Hvad får man for medlemskabet?
  • Sæsonen køre hele året og starter fra januar til december 2024.
  • Ugentligt træning hver tirsdag (Sommerhalvåret dog ikke juli måned)
  • Mandags Kvinde Træning (sommerhalvåret minus juli måned)
  • KFK bag tag (udleveres til Bag tag Challenge og løbende derefter)
  • Bag tag Challenge (7 april)
  • Mandags Doubles (nyt tiltag) Find en makker og få en sjov aften.
  • Torsdagsmatch (fra april) kom og hyg med ligesindede og kæmp om æren i den samlede stilling (ca. 25 torsdage i sommerhalvåret)
  • DFSU medlemskab (obligatorisk)
  • Klubmesterskab (oktober)
  • 12 årlige PDGA sanktionerede søndagsturneringer. (1 runde hver måned)
  • Klubaftale med klubbens partner Disc Connection, hvor du opnår 10 procent rabat på dine køb.
  • Er du nyt medlem? Så modtager du et gavekort på 120 kroner til Disc Connection (gælder kun nye medlemmer som aldrig har været medlem før)
  • Klubaftale med Sportswear shop i Vanløse eller via online deres klubshop.
  • Du Støtter KFK til vedligehold af banen.
  • Hyggeligt samvær til arbejdsdage og sociale arr. gennem hele året.
Hvad skal jeg gøre? For at blive medlem af Københavns Frisbee Klub – KFK Disc Golf, skal du udfylde nedenstående formular: KFK Indmeldelses på Holdsport og derefter indsætte 350 kr. Betaling med kort og mobilepay. OBS Der kan gå op til 24+ timer før man kan betale for medlemskab – så hav venligst tålmodighed inden i rykker i os.

Comments are closed.